Onze klanten en hun behoeften staan centraal
Je bent als organisatie op het punt gekomen dat je de inhuur op een andere manier wilt vormgeven. Hiervoor heb je intern een plan opgesteld en de requirements gezamenlijk helder gedefinieerd.
Deze vertrekpunten zijn belangrijk om goede vragen te kunnen stellen. En uiteindelijk de juiste keuze te maken. Welk Vendor Management Systeem sluit het beste aan bij je huidige behoefte én is in staat om met je mee te groeien in de toekomst? Ga je het beheer van de inhuur zelf doen? Of besteed je dit uit aan een (MSP) partner?
Samen op weg naar de juiste keuze
Als organisatie zijn er verschillende niveaus van volwassenheid op het gebied van inhuur. Van decentraal en ongestructureerd tot een complete strategie voor Total Talent Management waarbij je verschillende deelprocessen aan elkaar verbindt. Op elk niveau biedt een VMS toegevoegde waarde en je centrale punt in de uitvoering van je talent strategie. Daarnaast is het mogelijk om met behulp van een VMS te groeien in je inhuur, acquisitie of Total Talent Strategie.
Nétive VMS gelooft in een lange termijn relatie met haar klanten, vanuit de purpose ‘samen werken aan een betere arbeidsmarkt’. Daarom zijn we in de hele inhuurketen actief betrokken. Om optimalisaties te ontwikkelen en te implementeren. We denken daarbij graag met de klant mee. Bijvoorbeeld over de volgende onderwerpen.
Professioneel georganiseerde inhuur levert meer grip op kosten, compliance, efficiency en kwaliteit. Afhankelijk van het type inhuur resulteert dit in 8% tot 15% directe kostenbesparing, zonder rekening te houden met indirecte besparingen. Belangrijk hierbij is het optimaliseren van toegang tot talent, zelfs tijdens schaarste, voor het breedst mogelijke talentenaanbod.
Wil je zelf inhuur professioneel organiseren of onafhankelijk willen zijn van externe partijen? Overweeg dan een eigen centrale inhuurdesk. Is je organisatie hier niet toe in staat of ontbreekt het (deels) aan kennis of focus? Dan is uitbesteden aan een Managed Services Provider of een Master Vendor een passende oplossing.
Uitbesteden is vaak kostenefficiënter bij een totaal inhuurvolume van €10 miljoen of lager. Via een Master Vendor of MSP deel je een commerciële inhuurdesk met andere klanten, wat schaalvoordelen oplevert. Deze voordelen, zoals lagere VMS-kosten en toegang tot leveranciers met grotere volumes, worden doorgegeven aan jouw organisatie. Hierdoor profiteer je van professionele regie over het inhuurproces zonder zelf de organisatie te hoeven verzorgen.
Succesverhalen met onze klanten
Bekijk alle casesDe volgende stap zetten?
Heb je al wel een idee over de route die je wilt bewandelen en wil je hier graag over sparren?
Neem dan contact met ons op. We denken graag met je mee over de verschillende oplossingsmogelijkheden en brengen je - wanneer gewenst - in contact met een partner of onafhankelijk adviesbureau.